اللهم عجل الولیک الفرجاللهم عجل الولیک الفرج 

بسم الله الرحمان الرحیم
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل خورشید شیعه آیت الله سیستانی
نويسندگان
جدیدترین مطالب
حمایت می کنیم
امکانات وب

 

 

                 

 



نظرات شما عزیزان:

نوجوون بیدار 79
ساعت22:23---23 مرداد 1392
سلام خیلی وبلاگت قشنگ بود مطالبش هم عالی بود امیدوارم موفق باشی

حسنی مقدم
ساعت21:36---5 ارديبهشت 1392
سلام عزیز نمیدونم چرا بلاگفا لینک لاک بلاگ رو غیرمجاز نمیدونه.نمیشه لینکت کنم حالا چیکار کنم؟؟؟

فاطمه
ساعت16:10---6 اسفند 1391
سلام عزیزم.وب قشنگی داری.لینکت کردم.آدرس اون یکی وبم www.eshghe-abadi.loxblog.com
خوشحال میشم بهم سر بزنی


مریم
ساعت16:10---4 اسفند 1391
نمی دونم چرا نمی تونم از مطالب وبلاگت استفاده کنم ؟؟؟؟

سر به دریا می زنم از دست مادرت
ساعت16:28---30 بهمن 1391
شناختیم بله ما اینیم دیر به دیر مممممممممممممممممممممممممممممم ممممممممی یایم تا شوکه شین
هرچند هر روز با دیدنم تو دانشکده شوک می شی[قلب][گل]با عرض پوزش زهرا جون تو وب ما ما نت هر کار کردم نتونستم پیام بذارم اینه که مزاحم شما
شدم این پیام صرفا برای مادرتان می باشد


ساعت20:24---1 بهمن 1391
چرا من هر کاری میکنم نمیتونم لینکت کنم؟!پاسخ:ممنون از حضور شما نمیدونم چرا لینک نمیشه

خاله سمیه
ساعت11:01---1 بهمن 1391
سلام زهرا جون حالت خوبه؟ منو یادته؟! خیلی دلم برات تنگ شد وبلاگت خیلی خیلی قشنگه الان لینکت میکنم

مریم جون
ساعت21:58---8 دی 1391
خیلی قشنگه راستی بهت بگم هر وقت مطلب قشنگی ببینم با اجازه ازش استفاده میکنم
پاسخ:سلام مرسی وبلاگ توهم خیلی قشنگه فقط یه مطب روخیلی خوشم اومد ازت گرفتم یاعلی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 6 / 10 / 1398 ] [ 9:27 ] [ زد میم ]

درباره وبلاگ
لینک دوستان
امکانات وب